You Plus

Europos rinkoje jau pasirodė naujos „Nissan LEAF“ versijos, atveriančios pirkėjams kaip niekad plačias pasirinkimo galimybes

-       „LEAF“ dabar siūlomas su atnaujintomis technologijomis ir funkcijomis, įskaitant naujas „NissanConnect“ ryšo paslaugas.

-       „LEAF e+“ pasižymi dar didesne galia ir ilgesniu nuvažiuojamu atstumu: viena įkrova jis gali įveikti iki 385 km.

-       Nuo „LEAF e+“ pasirodymo sausio mėnesį pateikta 8000 šių ilgesnį atstumą nuvažiuojančų modelių užsakymų.

 

 

Europos rinką jau pasiekė itin sėkmingo „Nissan LEAF“ modelio naujausios versijos, tęsiančios 2018 metais perkamiausio Europoje elektromobilio statusą pelniusio „LEAF“ pradėtą sėkmės istoriją. Tarp jų – ilgesnį atstumą galintis nuvažiuoti „LEAF e+“ (nuo pristatymo sausio mėnesį pateikta per 8000 šių modelių užsakymų).

 

Šiais metais Japonijoje pristatytame „Nissan LEAF“ gausu technologinių naujovių, kurios suteikia šio tituluoto elektromobilio modelio pirkėjams dar daugiau pasirinkimo galimybių ir leidžia mėgautis dar didesne privalumų gausa. Flagmano poziciją užimantis „LEAF e+“ sukuria patrauklesnį „LEAF“ įvaizdį, pritraukdamas platesnę pirkėjų auditoriją. Šios versijos jau pradėtos tiekti ir klientai jas gali išbandyti prekybos atstovybėse.

 

„Nissan“ pažangaus mobilumo ikona vadinamas „LEAF“ siūlo įspūdingą spektrą ryšio paslaugų. Šiuo požiūriu jis yra tikras „Nissan“ išmaniosios integracijos filosofijos pavyzdys. Visose naujose „LEAF“ versijose kaip standartinė įranga komplektuojama nauja informacinė ir pramoginė sistema „NissanConnect“ su įvairiomis funkcijomis, įskaitant „Apple CarPlay®“ ir „AndroidAuto®“ programėles, leidžiančias lengvai automobilį susieti su išmaniuoju telefonu. Klientams taip pat siūloma atnaujinta navigacijos sistema su „TomTom LIVE Premium Traffic“ eismo pranešimų realiu laiku ir maršruto optimizavimo bei integruota žemėlapių naujinimo internetu ir įkrovimo vietos paieškos funkcijomis.

 

 

Į „LEAF“ modelių komplektaciją įtraukta ir visiškai nauja programėlė „NissanConnect Services“. Naudodamiesi šios programėlės „Door-to-Door“ funkcija, vartotojai gali persiųsti kelionės maršrutus iš išmaniojo telefono į automobilį ir atvirkščiai. Ji padeda lengviau rasti kelią – nuo pradinio taško iki automobilio stovėjimo vietos ir galutinio paskirties punkto.

 

Naudojantis nuotolinio klimato kontrolės sistemos valdymo funkcija, galima iš anksto nustatyti oro kondicionieriaus ar šildymo sistemos parinktis, kol „LEAF“ kraunamas garaže. Be to, per išmanųjį telefoną galima pasiekti informaciją apie keliones ir vairavimo stilių bei analizės duomenis.

Naujasis „LEAF“ išsiskiria įvairiais apdailos sprendimais: iš viso siūloma 10 kėbulo spalvų ir 7 dvispalviai kėbulo bei stogo deriniai, leidžiantys sukurti efektingą „LEAF“ išvaizdą.

 

Į „LEAF“ kėbulo spalvų gamą įtrauktos tiek standartinės, tiek metalo blizgesio spalvos: standartinių spalvų kategoriją sudaro „Arctic White“ ir „Solid Red“, o metalo blizgesio spalvų paletė apima „Black Metallic“, „Magnetic Red“, „Gun Metallic“, „Bronze“, „Blade Silver“, „Spring Cloud“, „Pearl White“ ir „Blue“ atspalvius. Siūloma plati dvispalvių variantų gama: „Pearl White“ / „Black Metallic“, „Spring Cloud“ / „Black Metallic“, „Gun Metallic“ / „Black Metallic“, „Pearl White“ / „Blue Metallic“, „Blue Metallic“ / „Black Metallic“ ir „Magnetic Red“ / „Black Metallic“.

 

 

Asortimento lyderis „LEAF e+“ su patobulintu galios agregatu, sukurtas jau ir taip įspūdingu našumu bei efektyvumu išsiskiriančio „40 kWh LEAF“ pagrindu, siūlo dar geresnes važiavimo charakteristikas. „LEAF e+“ modelis komplektuojamas su efektyviu, galingu ir kompaktišku 62 kWh akumuliatoriumi, pasižyminčiu 25 proc. didesniu energijos tankiu ir 55 proc. didesne energijos talpa, todėl jis gali išvystyti 214 AG galią ir viena įkrova nuvažiuoti iki 385 km atstumą (mišrus ciklas pagal WLTP).

 

62 kWh akumuliatorius atspindi pažangią „e+“ idėją: minėtinas modernus akumuliatoriaus dizainas su išmaniosiomis technologijomis ir nauja akumuliatoriaus modulio konstrukcija, užtikrinanti įspūdingą energijos tankį. Dėl elementų sujungimo vietose panaudotos naujoviškos lazerinio suvirinimo technologijos sumažėjo modulio ilgis, o pakeistas elementų laminavimo sluoksnių skaičius leido pritaikyti modulio aukštį prie automobilio formos. Nors energijos tankis ir padidėjo, tačiau akumuliatoriaus forma ir dydis išliko beveik tokie patys, kaip ir 40 kWh „LEAF“ akumuliatoriaus bloko. Todėl „e+“ modelis išsaugojo „LEAF“ salono erdvumą ir išskirtinį išorės dizainą.

 

Nuo pirmojo „LEAF“ pasirodymo 2011 m. kiekviename „LEAF“ modelyje taip pat montuojama vidaus šilumos valdymo sistema, užtikrinanti greitą ir efektyvų įkrovimą, optimaliai pritaikytą prie konkrečių važiavimo sąlygų. Sistema taip pat užtikrina maksimalų akumuliatoriaus efektyvumą ir ilgą tarnavimo laiką, kad klientai galėtų mėgautis ramiomis ir efektyviomis kelionėmis.

 

Įvairiomis naujoviškomis pagalbinėmis vairuotojo sistemomis apginkluotas naujasis „LEAF“ su unikalia „e-Pedal™“ sistema priešakyje puikiai perteikia „Nissan“ pažangaus vairavimo viziją. Ši visuose „LEAF“ modeliuose prieinama technologija leidžia pajudėti iš vietos, didinti ir mažinti greitį bei visiškai sustabdyti automobilį naudojantis tik vienu pedalu.

 

 

„LEAF“ taip pat komplektuojama pažangi sistema „ProPILOT“, kuri padeda vairuotojui valdyti automobilį, didinti greitį ir stabdyti tolimose kelionėse ir intensyviomis eismo sąlygomis. Ji veikia važiuojant tiek greitkeliu, tiek vienos eismo juostos keliu. „LEAF“ montuojama ir „ProPILOT Park“ sistema, kuri lengvai automatiškai pastato automobilį į vietą. Šios pagalbinės vairuotojo sistemos užtikrina didesnį saugumą, komfortą ir padeda geriau kontroliuoti situaciją kelyje.

 

„Nissan Europe“ elektromobilių skyriaus generalinė direktorė Helen Perry teigė: „Kaip pirmasis masinės gamybos elektromobilis, „Nissan LEAF“ visuomet siūlė klientams realią galimybę naudotis elektromobilio privalumais, susijusiais su važiavimo charakteristikomis ir ekonomija. Pasirodžius šioms naujoms versijoms, dabar pirkėjai turi didesnę pasirinkimo laisvę ir daugiau galimybių prisitaikyti elektromobilį prie savo poreikių nei anksčiau. Mes esame pasiryžę toliau plėsti savo pirmaujančią klasėje pasiūlą, kad dar daugiau vairuotojų galėtų patirti elektrinio važiavimo naudą.“

 

Naujojo „Nissan LEAF“ kaina prasideda nuo 35 880 Eurų, o flagmano „LEAF e+“ – nuo 43 700 Eurų.* Jau pradėtos tiekti pirmosios naujųjų „LEAF“ modelių partijos.

 

* Tikslią elektromobilio kainą rasite savo šalies „Nissan“ internetiniame puslapyje.