You Plus

Geriausios „Nissan“ atstovybės yra Lietuvoje

Kartą metuose visų Baltijos šalių „Nissan" atstovybių vadovai renkasi į seminarą, kuriame keičiasi patirtimi, vertina nuveiktus darbus ir renka geriausią atstovą regione.

 

 

Šiemet „Nissan Drive" renginys vyko Estijos Pernu mieste esančiame Estijos nacionaliniame muziejuje. Čia iš 236 Šiaurės Europoje esančių „Nissan" atstovybių Vilniaus UAB „Fakto Autocentras" buvo išrinktas geriausiu gamintojo atstovu.

 

Geriausio „Nissan“ atstovo rinkimai nėra parodomasis konkursas ar titulas didesnei pridėtinei vertei. Nors užsibrėžtų tikslų įgyvendinimas yra vienas iš vertinimo kriterijų, dar svarbiau yra „Nissan“ strategijos, siekiant maksimalaus pirkėjo lūkesčių patenkinimo ir kokybės prioriteto prieš kiekybę, įgyvendinimas.

 

„Atstovybė gali sėkmingai pardavinėti „Nissan“ automobilius, tačiau jei pirkėjai nebus patenkinti, ji neturės jokių galimybių tapti geriausia nei Baltijos šalyse, nei Šiaurės Europos regione ar tuo labiau pasaulyje,“ – sako Margus Mikk‘as, „Nissan Nordic Europe“ regiono vadovas.

 

Be geriausios atstovybės rinkimų renginio metu paskelbiami ir geriausiu aptarnavimu išsiskiriantys atstovai, kurie su klientu palaiko ilgamečius santykius. „Šis apdovanojimas taip pat iškeliavo į Vilnių, kadangi pirkėjai geriausiai atsiliepė apie kito „Nissan“ atstovo – UAB „Raitas“ – aptarnavimą“, – sako M. Mikk‘as.

 

„Būdamas regiono vadovu aš rūpinuosi ne tik pardavimu ir pelnu, kadangi toks darbas būtų beprotiškai nuobodus. Ir aš neabejoju, kad mūsų geriausių atstovybių darbuotojai galvoja lygiai taip pat – patenkinti pirkėjai yra kur kas svarbiau nei skaičiai. Tai matyti ir jų atsiliepimuose, kur pirkėjai vertina tiek pardavėjų aptarnavimą, tiek ir vėlesnę priežiūrą.“

 

 

 

 

Dabar Vilniuje esantis „Fakto Autocentras“ varžysis dėl geriausios „Nissan“ atstovybės pasaulyje vardo, todėl ji turi būti nepriekaištinga kaip aukščiausios klasės restoranas. „Galima pasakyti, kad čia apsilankęs klientas turi jaustis kaip „Michelin“ žvaigždutėmis įvertintame restorane – jokių nereikalingų įmantrybių ir už prieinamą kainą,“ – sako M. Mikk‘as.

 

Šiandien naujo automobilio pirkimas yra visiškai kitoks nei buvo anksčiau – klientas žino ko nori ir yra kompetentingas partneris pokalbio metu. Jis ne tik perka mašiną – jis įsigyja pasitikėjimą ir saugumą. Tai yra tęstinis nuolatinio savęs tobulinimo, mokymosi ir vystymosi procesas. Ir tik tas, kuris prisitaiko geriausiai, gali tapti nugalėtoju.

 

Apdovanojimu įvertinto UAB „Fakto Autocentras“ generalinis direktorius Donatas Rutkauskas sako, kad siekiant šio įvertinimo teko ilgai ir sunkiai dirbti. „Mes itin vertiname savo klientus ir nuolatos tobulinam savo žinias ir įgūdžius. Nuolatinis tobulėjimas yra tai kas leidžia gerinti mūsų paslaugas ir spręsti naujus iššūkius.“

 

„Geriausios „Baltic Nissan“ atstovybės įvertinimą „Fakto Autocentras“ yra pelnęs ir 2008, 2013 bei 2017 metais. Tai akivaizdžiai atspindi, kad esame teisingame kelyje ir aš tuo labai didžiuojuosi bei esu dėkingas visai mūsų komandai,“ – sako Donatas Rutkauskas.

 

 

„Nissan“ klientų aptarnavimas yra ne tik orientuotas į geriausiai pirkėjo poreikius atitinkančio automobilio pasiūlymą, bet ir apima papildomas paslaugas – „Nissan“ siūlo nemokamą automobilio apžiūrą, geriausią aptarnavimą su mažiausios kainos garantija, visą parą nemokamai teikiamą techninę pagalbą kelyje ir nemokamą pakaitinį automobilį atliekant priežiūros bei remonto darbus. Tokia yra „Nissan“ strategija pirkėjams užtikrinant papildomą komfortą ir ramybę.

 

„Tai ne sutapimas, kad „Nissan“ yra viena populiariausių markių Baltijos šalyse. Tai, ar jums patinka „Nissan“ automobiliai, yra asmeninis pasirinkimas, tačiau geriausia „Nissan“ atstovybė turi viršyti pirkėjų lūkesčius visais aspektais.“ – sako M. Mikk‘as.

 

„Nissan Qashqai“ krosoveris ne vienerius metus yra tarp populiariausių automobilių Baltijos šalyse ir sulaukė itin daug gerų pirkėjų atsiliepimų. 2018 metais naujos kartos „Nissan LEAF“ tapo populiariausiu elektromobiliu Europoje.